loading...
آموزش کامل نقشه کشی اتوکد مدلسازی سه بعدی به زبان فارسی
3d Rener بازدید : 63 چهارشنبه 15 آذر 1396 نظرات (0)

آموزش اصولی یونیتی Add Difficulty Window Unity Connect difficulty window

دانلود آموزش تصویری یونیتی به زبان فارسی Unity

 اکنون آماده هستیم که کلاس پنجره دشواریمان را ایجاد کنیم. بیایید به پوشه windows بازگردیم و یک اسکریپت C # جدید ایجاد کنیم. ما از این پنجره مشکل می گوییم. بیایید پنجره دشواری را درون ویرایشگر کد ما باز کنیم. ما می خواهیم رفتار یکنواخت را با یک پنجره عمومی جایگزین کنیم. همچنین ما میخواهیم فضای نام UI موتور موتور Unity را وارد کنیم. حالا اجازه دهید روش شروع را حذف کنیم و یک روش عمومی جدید به نام In Select ایجاد کنیم. در داخل On Select، ما از روش پنجره بعدی استفاده خواهیم کرد که بخشی از پنجره عمومی است. حالا این پنجره کمی متفاوت است. از آنجا که ما باید از دکمه های تعویض استفاده کنیم، ما قصد نداریم دکمه انتخاب در رابط کاربر را داشته باشیم. در عوض، ما قصد داریم به کنترل UI بپردازیم و به طور مستقیم از مدیر ورودی برای ورودی گوش کنیم. در این مورد، هنگامی که ما می خواهیم به صفحه بعدی برویم، ما می خواهیم برای ارسال دکمه برای فشار دادن به پایین گوش کنیم. در روش به روز رسانی، بگذارید یک شرایط جدید برای جستجوی ورودی ایجاد کنیم، دکمه را پایین بیاوریم و کلمه ارسال را به عنوان یک رشته منتقل کنیم. هر زمان که دکمه ارسال را تشخیص می دهیم، که به صورت پیش فرض کلید بازگشت یا فاصله است، ما با روش انتخاب ما تماس می گیریم. بعد، بگذارید این پنجره را ببندیم. ما دوباره به وحدت می رویم، پنجره مشکل را از سلسله مراتب انتخاب می کنیم و کلاس جدیدی اضافه می کنیم.

Now, let's set the next window to game over window. Now before we go to changing the start window to the difficulty window, we're going to need to add this to our window manager and recreate our enum. Let's start by selecting the canvas and scrolling down to the window manager. We'll click the plus sign and drag the difficulty window over to the new item we've created in the window's array. Next, let's click on the generate window enum's button. We'll navigate to the Assets folder, Scripts, Windows and hit Save, overriding our existing window enum's file. Once Unity recompiles, let's select the start window and from the drop-down, let's choose the next window to be the difficulty window. Now if we start the game, and click new game, we'll be presented with a difficulty window. If we hit Return, we'll go straight in to the game over screen. Now we have the basic input for moving to the new difficulty window and moving out of the difficulty window based on when the user hits the submit button.

تعداد صفحات : 136

اطلاعات کاربری